- Bálint Vojnits
Hogyan találtam ki és terveztem meg a Travelutioner digitális ökoszisztémát?
Én vagyok a világ első Travelutionere.
Miért
A koncepció az volt, hogy egy olyan értékreremtő ökoszisztémát hozzunk létre a turisztikai iparágon belül, melynek egy hatalmas digitális üvegfala és egyben a belépő ajtaja a travelution.me weboldal, mely egyrészt belátást enged a travel lifestyle, vagyis az utazások köré rendezett életstílus kereteibe és részleteibe, a siker-karrierek mögötti kihívásokba és az arra adható legjobb válaszokba, másrészt hozzáférést nyújt egy minőségi életpálya teljes eszköztárához.
A Travelutioner közösség
Ennek az egész világot behálózó közösségnek a tagjai frissen végzett diákok, volt alkalmazottak, vállalkozók, mind egytől egyig a szabad utazó életérzés és a travel lifestyle nagykövetei. Közös törekvésük az utazó életstílus megteremtése és terjesztése.
Hogyan és Mit?
Ennek a leghatékonyabb módja ha a közösség a saját tagjait építi fel a digitális térben.
Egyéni Úti beszámolók, sikertörténetek, szemtelenül kedvező ajánlatok, blogok és vlogok, utazó pletykák és új információk vetnek fel érdekes kérdéseket, majd indítanak tartalmas párbeszédeket az oldalon.
A sok száz egyedi tartalomból hatalmas élmény inspirálódni és információt meríteni.
Ezért történik az is, hogy a Google és a közösségi média ezeket a sztorikat jeleníti meg mindazok mobilján, akik célja ugyanaz. Akár az a cél, hogy útibeszámolókból, vagy karrier sikersztorikból inspirálódjon valaki, Vagy hogy kedvére válogathasson a legkedvezőbb utazási ajánlatok között, de ma a legtöbbünk célja, egy olyan életstílus kialakítása, aminek szerves része az utazás, a fejlődés és persze az ezzel együtt járó pozitív változás a kapcsolatok és a magánélet minőségében.
Ez az életszínvonal méltán az utazó ember evolúciójának legmagasabb foka.