• Bálint Vojnits

Mitől lesz egy termék piacképes online?

Frissítve: 2019. nov 13.



Fontos, hogy az ötlet, termék, vagy szolgáltatás, amit online kínálsz, legyen piacképes. Akkor vagy piacképes, amikor olyasmit kínálsz és úgy, hogy mások azért hajlandók időt, enerigát és pénzt áldozni. Ennyire egyszerű a képlet.


Mindig az a termék a nyerő, ami egy szükégletet, vágyat, vagy igényt elégít ki. Ezek mozgatják és aktiválják az embereket. Ezért, neked olyan kommunikációt kell folytatnod, amivel ezeket a motivációkat aktivizálni tudod. A kérdés, hogy mivel?


Ezt úgy tudod meg, ha leteszteled. Az online egyik hatalmas értéke hogy ezt játszi könnyedséggel megteheted. Az online teszteknek számos technikája van, ezek közül az egyik legegyszerűbb, amikor megmutatod a terméked egyszer kék, egyszer piros színben ugyanazoknak az embereknek és amelyik több like-ot kap, az nyert. Ezt hívjuk A/B tesztnek.


Az online tesztelés igazi értéke, a jó időzítésben rejlik. Ugyanis a sikeres piacralépés technikája az, hogy

nem terméket gyártasz, majd keresel vevőket, hanem először igényt mérsz fel és ahhoz alakítod ki a megfelelő terméket vagy szolgáltatást.

Ez a sorrend nagyon nem mindegy.


A teszteléssel milliókat spórolsz, ha még az előtt tesztelsz, mielőtt a termék létezne. Hogyan? Hát úgy, hogy felhasználod a terveket és azokból először virtuális termékeket, vagy szolgáltatást, másnével prototípust készítesz.


Ha szívesen olvasnál, vagy hallgatnál engem máskor is, akkor e-mailben értesítelek a legfrissebb blogjaimról. Ok?

RENDBEN


0 megtekintés

Vojnits Bálint

Adatvezérelt digitális növekedés

Copyright © 2019 Design Your Life – Minden jog fenntartva