• Grey LinkedIn Icon
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2019 Design Your Life – Minden jog fenntartva

  • Bálint Vojnits

Mitől leszel piacképes online?


Fontos, hogy az ötlet, termék, vagy szolgáltatás, amit kínálsz legyen piacképes.

Akkor vagy piacképes, amikor olyasmit kínálsz és úgy, hogy mások azért hajlandók időt, enerigát és pénzt áldozni. Ennyire egyszerű a képlet.


Mindig az a termék a nyerő, ami egy szükégletet, vágyat, vagy igényt elégít ki. Ezek mozgatják és aktiválják az embereket. Ezért, neked olyan kommunikációt kell folytatnod, amivel ezeket a motivációkat aktivizálni tudod. A kérdés, hogy mivel?


Ezt úgy tudod meg, ha leteszteled. Az online egyik hatalmas értéke hogy ezt játszi könnyedséggel megteheted. Az online teszteknek számos technikája van, ezek közül az egyik legegyszerűbb, amikor megmutatod a terméked egyszer kék, egyszer piros színben ugyanazoknak az embereknek és amelyik több like-ot kap, az nyert. Ezt hívjuk AB tesztnek.



Az online tesztelés igazi értéke, a jó időzítésben rejlik.


Ugyanis a sikeres piacralépés technikája az, hogy nem terméket gyártasz, majd keresel vevőket, hanem először igényt mérsz fel és ahhoz alakítod ki a megfelelő terméket vagy szolgáltatást.


Ez a sorrend nagyon nem mindegy.

A teszteléssel milliókat spórolsz, ha még az előtt tesztelsz, mielőtt a termék létezne.

Hogyan? Hát úgy, hogy felhasználod a terveket és azokból virtuális termékeket, vagy szolgáltatást készítesz...:-)


15 megtekintés