• Bálint Vojnits

Eljárt az idő a klasszikus Multilevel Marketing felett?

Frissítve: 2019. nov 20.


A Kihívás

Amikor egy "klasszikus multilevel marketing cég" azzal keresett meg, hogy szeretné az online erejét a közösség kezébe adni, a kihívás az volt, hogy olyan koncepciót építsek, amiben egy folyamatosan bővülő, több ezer tagból álló közösség, skálázható és hosszú távon fenntartható növekedést tud produkálni.


Bármilyen online projekt sikerének kulcsa az “okos célfelállítás”. Tehát mielőtt még bármibe belekezdtünk, először a célt és a cél elréréséhez szükséges feladatokat kellett pontosan megfogalmazni.

A cél az volt, hogy olyan digitális kommunikációs csatornákat és folyamatokat építsünk, amikben a meglévő és az új tagok az online térben hatástöbbszöröző hatást érhessenek el. Mindezt úgy, hogy az online automatizmusok minőségi leadeket, vagyis csatlakozni vágyó tagokat és online értékesítéseket generáljanak az egyéneknek.


A megoldás

A végeredmény egy olyan digitális ökoszisztéma lett, amire a Világon nincs példa. Egy egyedi fejlesztésű, egyedi folyamatokkal támogatott online keretrendszer épült fel.


A különbség

A travelution.me azt mutatja be, hogyan lehet az online térben leküzdeni a klasszikus multi level marketing azon jellemzőit, amik eddig sokakat visszatartottak attól, hogy kihasználjanak egy gyümölcsöző üzleti lehetőséget. Arra gondolok, hogy egyes embrerekben valahol természetes ellenállás van azzal kapcsolatban, hogy a privát szférájukba invitáljanak másokat és arra motiválják őket, hogy ők is a privát szférájukba invitálják a barátaikat.

A klasszikus multilevel marketing modelben erre azért van szükség, mert olyan mennyiségű információt, ami egy üzleti vállalkozás elkezdéséhez szükséges elköteleződéshez kell, személyesen, csoportos találkozók alkalmával lehet jól átadni. Nem utolsó sorban azért, mert a multilevel marketing modelek sikere egymás mentorálásában, támogatásában és a közös tanulásban rejlik. A tapasztalat az, hogy ennek ellenére, a multilevel marketing termékek, vagy szolgáltások mögött a legritkább esetben lehet hatékony és színvonalas oktatási rendszert és igazán értékelhető tartalmat találni. :-(


Személyes érintettség

A feladatot addig el sem kezdtem, amíg saját magam meg nem bizonyosodtam arról, hogy

  1. a cél valóban értéket teremt, amit a közösség kínál az valóban vágytermék/szolgáltatás

  2. az elszámolásokat és megállapodásokat rendre mindenki betartja

  3. a vezetők kellően felkészültek és tapasztaltak

  4. a közösség elkötelezett az oktatás mellett

  5. és végül de nem utolsó sorban arról, hogy esélyesincs a pilóta játéknak.


Én vagyok a világ első Travelutioner

Az együttműködésünk során a Fireflies közösségben olyan pozizív dolgokat tapasztaltam, és olyan óriási lehetőséget látok a jövőben, hogy én is beszálltam. Csak egy kicsit másként. Én lettem a világ első Travelutionere: az utazó ember evolúciójának legmagasabb foka.


A Személyes célom, hogy egy olyan nemzetközi online csapatot építsek, tanítsak, mentoráljak, ahol a csapattásaim kizárólag online vezénylik az egyéni vállalkozásaikat, miközben egy digitális tudásmegosztó közösségen belül, minden támogatást és mentorálást megkapnak ahhoz, hogy saját tempójukban, de egymást támogatva fejlődhessenek, és ami a legfontosabb, hogy bevételt termelhessenek bármikor és bárhol vannak a Világban.

Az én csapatomnak tehát nem kell helyszínekre utaznia, dugóban állnia, sem fizetnie azért, hogy információhoz jusson, és a nemzezközi terjeszkedésnek sincs sem fizikai, sem időbeli korlátja.


Ennél azonban itt még többről van szó.

Nincs alkalmasabb időpont arra, mint most, hogy az online technológia segítségével teljes mértékben lebontsuk a fizikai és időbeli korlátainkat és egy szabad lifestyle vállalkozási életformát alakítsunk ki magunknak.

Tisztán digitális eszközök használatával, a klasszikus multilevel marketingből a konstruktív elemeket megtartva olyan tudásmegosztó és együttműködő közösséget építünk, mely a csapatom lehetőségeit és erejét megsokszorozza.


Személy szerint nekem, nincs tapasztalatom a klasszikus mlm-ben, viszont az online marketinget és közösségépítést a világ legjobbjaitól tanultam.

Ha úgy döntesz, hogy Travelutioner leszel, és csatlakozol a Digitális Travelutioner csapatomba, úgy az én mentorálásom alatt a közös célunk, hogy minél hamarabb, de stabil és hosszútávon is sikereket érj el az online világában.


Ha a célod egy szabad vállalkozói életstílus kialaktítása és egy már működő, igazi lifestyle vállalkozást keresel magadnak, akkor csatlakozz a csapatomba.


21 megtekintés

Vojnits Bálint

Adatvezérelt digitális növekedés

Copyright © 2019 Design Your Life – Minden jog fenntartva