• Bálint Vojnits

Mit jelent a lead egy online vásárló szemszögéből?

Frissítve: 2019. nov 13.

Képzeld most magad ergy városlátogató szerepében, aki megoldást keres magának az utcán a mobilján keresztül online: Az idén, október 1 és október 20 között Londonban akarsz tartózkodni. Még nincs repjegyed, sem szállásod és nem ismersz a városban senkit. Hol indulsz el? Az interneten.


Tudod, hogy a kérdéseid megválaszolására, végül a problémád megoldására számos megoldás létezik online. Ezért a Facebookon, és a weben elindítasz egy keresést.

Például: Utazás Október London

A Google másodpercek múlva eléd dobja amit talál. Ha tetszik amit látsz, valamire ráklikkelsz és elkezded feldolgozni az oldal tartalmát. Tetszik amit látsz, ezért görgetsz és tovább klikkelsz mondjuk egy fényképen kereszül.

Ebben a pillanatban te ennek a weboldalnak a 10 százalékos lead-je vagy.

Amit itt látsz tetszik és értéket ad neked, cserébe megadod a neved és az e-mail címed, akár egy regisztráció során, vagy csak sima kapcsolatfelvétel céljából. Ekkor lesz belőled 50 százalékos lead.

Amikor mindaz ami ez után jön még mindig tetszik, esetleg még egy chatbot is segít, akkor leszel 90 százalékos lead.

Amikor vásárolsz, a szakzsargon szerint “vásárlóvá konvertálódsz”. Viszont egy következő vásárlási folyamatban te új lead leszel. Minél továb tart ez a körforgás, annál elégedettebb mindenki. Miközben nő az elköteleződés egymás iránt.


Szeretnéd a gyakorlatban elsajátítani, hogyan lehet bárhonnan és bármikor online leadeket generálni


jelentkezz a következő e-learning képzésemre



Ha szívesen olvasnál, vagy hallgatnál engem máskor is, akkor e-mailben értesítelek a legfrissebb blogjaimról. Ok?

RENDBEN

14 megtekintés

Vojnits Bálint

Adatvezérelt digitális növekedés

Copyright © 2019 Design Your Life – Minden jog fenntartva