• Bálint Vojnits

Az online lead generálás három építő eleme

Frissítve: 2019. nov 13.

Ahhoz, hogy elég sok ineternetező nálad vásároljon, először az online látogatókból erős leadet, majd azokból vásárlásokat kell generálni. Hogyan tudsz online leadet generálni? Elmondom más szavakkal. Miért fontos megérteni a lead generálás folyamatát? Folytasd a felfedezést és nemsokára tudni fogod te is.

A lead generálás sikerét három erős pillér garantálja


Lead Capturing (ejtsd: líd kepcsöring): amikor egy eladó-vevő közötti kapcsolat újra és újra tofább alakul.

A capturing angol szó magyar jelentése, az elkapni pl egy pillanatot, egy lehetőséget, jól kifejezi azt, amit jelent. Az eladó-vevő kapcsolat kialakításának pillanata a potenciális vásárlóval. A különböző leadekkel a bennük rejlő vásárlási potenciál mértéke szerint másként kommunikálunk.


Lead Qualifying (ejtsd: líd kvalifájing): az eladó-vevő kapcsolatának vásárló erejének 10-90 százalékos valószínűsége.

Másszóval, minél nagyobb az esély a vásárlásra, annál nagyobb százalékot kap a lead mindaddig, míg nem lesz belőle vásárló.

Bővebben a lead minősítésről itt olvashatsz.


Lead Nurturing (ejtsd: líd Nörcsöring): azok a marketing tevékenységek, amiket azért teszünk, hogy a látogatóból elégedett vásárlás legyen.


Az egyik leghatékonyabb lead nurturing folyamat az, amikor egy bizonyos digitális tartalmat összekötsz egy sorozat e-mail (drip-e-mail) kampánnyal, előre beállított, személyre szabott automatizmusokkal.


Hallgasd meg egy tartalom marketing lead generálás gyakorlati példáját.


Szeretnéd megtanulni te is az online leadgenerálás fortélyait?

Jelentkezz a következő online marketing képzésemre.






Ha szívesen olvasnál, vagy hallgatnál engem máskor is, akkor e-mailben értesítelek a legfrissebb blogjaimról. Ok?

RENDBEN

5 megtekintés
  • Grey LinkedIn Icon
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2019 Design Your Life – Minden jog fenntartva