Adatvezérelt online stratégia
A tananyag tartalmát a számok melletti címekre kattintva éred el
Az online stratégia
A kihívás, amivel ma foglalkozunk az, hogyan lehet ezt a lemorzsolódást drasztikusan csökkenteni és hogyan tudod az érdeklődést fenn taratani? Hogy lehet odáig eljutni, hogy legalább minden harmadik ember, akit online elérsz, az kezdjen el követni téged, esetleg adjon magáról információt, majd szavazzon neked bizalmat és végül tegye azt, amit szeretnél: vegye a fáradtságot és olvasson el valamit, valamit amit te írtál, nézzen meg egy videót amit te készítettél, hallgasson meg a hanganyagod, amit feltöltöttél, válaszoljon a kérdéseidre, vagy akár vegyen tőled valamit, sőt csatlakozzon hozzád és legyen a csapattársad.
Ez úgy tud megvalósulni, hogy az intuitív folyamatok helyett, saját online stratégiákat és folyamatokat dolgozol ki, és azt meg is valósítod. Vagyis első lépésben megtervezed az egész online kommunikációt.
Kulcsszó stratégia
Yes! To add a picture follow these simple steps:
-
Enter App Settings -
Click the "Manage Questions" button -
Click on the question you would like to attach a picture to -
When editing your answer, click on the picture icon and then add an image from your library
Kivel és hogyan kommunikáljunk együtt? (link stratégia)
Yes! Users can add video from YouTube or Vimeo with ease:
-
Enter App Settings -
Click the "Manage Questions" button -
Click on the question you would like to attach a video to -
When editing your answer, click on the video icon and then paste the YouTube or Vimeo video URL -
That's it! A thumbnail of your video will appear in answer text box
A R.A.C.E. ciklus model módszertan
Az első és legfontosabb az, hogy nem terméket, vagy tartalmat kell gyártani és utána ahhoz vevőket találni, hanem pont fordítva. Fontos tanulság, hogy míg az európai befektetők az innovációt és termékfejlesztést támogatják nagy pénzekkel, úgy, hogy a befektetésnek nem felétele, hogy validálva legyen a termék piaci létjogosultsága, addig az ameriaki sales kultúrában csak olyan innovációra kapsz pénzt, amiről meg vannak győződve, hogy biztosan sok emberek kell, vagyis valódi problémára ad valódi megoldást, olyasmire, amivel elég sokan küzdenek és hajlandóak pénzt is adni érte, tehát van piacméret.
Ez a tanulság a te esetedre lefordítva azt jelenti, hogy mielőtt elkezded a tartalmat legyártani, vagyis mielőtt a billentyűk vagy a kamera mögé ülsz, legelőször meg kell tudni fogalmaznod azt, hogy mi lesz az a konkrét kihívás, mi az a probléma, amire te akár azonnali megoldást is tudsz adni azzal, amit mondani, vagy mutatni akarsz.
Stílus, színek, hangulat, hangsúly, kreatívok
Milyen online csatornákon jelenjünk meg és hogyan?
Most már tudod a célodat, meg tudod fogalmazni a MIÉRT-et és meghatároztad a leginkább potenciális vevő profilját is, sőt a kapcsolataid között talán már van is jó néhény olyan, aki vevő lesz arra, amit a Lifestyle vállalkozásod kínál. A feladat most az, hogy ezekre építve megtervezzük a nyerő stratégiát. Méghozzá úgy, hogy az biztos növekedést eredményezzen először a felhaználószámban, és ezzel párhuzamosan az elkötelezett vevők, várárlók, partnerek számára is. Minden irányba, amerre a növekedésnek a következő fázisba kell lépnie. Pont ez a lényeg. Az, hogy mindig tudjuk, miért, hogyan és mit csinálunk, vagyis hogy mikor, hol, milyen módszerrel kell növekednünk, fejlődnünk ahhoz, hogy azzal stabilan tudjunk növkedni és bevételt termelni bármikor és bárhol vagyunk a vilgában.
Azt kell belátni, hogy az egyáltalán nem triviális, hogy ezt a képességed eléred. Csak és kizárólag akkor érede el ezt az érettséget, ha a RACE ciklus módszertan szerint cselekszel. A RACE ciklus, négy lépés angol szavainak első betűjéből álló szó, a RACE az a lépéssorozat, amit ha minden esetben egymás után betartasz, úgy ahogy azt kell, akkor garantált lesz az üzleti növekedés minden egyes lépésed után. Ez a kulcsa a hosszútávú növekedésnek. Ez a növekedési módszertan a kulcsa annak, hogy te bármikor, bárhonnan bevételt tudj termelni. A RACE ciklus négy szó kezdőbetűjéből összerakható angol szó jelentése amúgy VERSENY.
A RACE ciklus a következő négy lépést kapcsolja össze egy ciklusba. Az első a Research, vagyis a kutatás, a második az Analytics, vagyis elemzés, a harmadik a Core, vagyis a vállalkozásod magja, ami az Execution, vagyis a megvalósítás. Ezt a négy alkotóelemet egy végtelen jelen vizualizáltam, ami ennek a lépéssorozatnak az ismételhetőségére utal. Ettől lesz a négy lépés ciklikus, vagyis vissza-vissza térő. Mert mindig ugyanezek a lépések zajlanak le minden olyan estben, amikor valami újat csinálnunk, az érettség és a fejlődés minden fokán.
Ennek a modulnak a végére érteni fogod és el fogod sajátítani a RACE növekedési ciklus modell működését.